Braç gitano de Lemon Curd



Hola a tothom!!!

De nou per aquí i  aburrida d'un llarg estiu sense poder sortir de vacances m'ha donat per ficar-me a la cuina a tort i a dret.
Per les nits imagino que puc fer per sorprendre a la familia,  a mi mateixa i com no....a  tots vosaltres.

Ahir quan vaig anar a comprar vaig veure entre les melmelades una confitura de Lemon Curd, sense pensar-ho la vaig ficar al cistell de la compra i quan ja era a casa vaig començar a navegar per veure que podia fer amb ella,  volia algo senzill per si no ens agradava i..... TACHAN!! vaig veure una recepta al Blog de la Maria Lunarillos que encaixava perfectament amb les meves pretensions.
http://www.marialunarillos.com/blog/2009/01/brazo-de-te-matcha-y-lemon-curd.html

Amb algunes modificacions de la recepta original, decorada amb una mica de sucre llustre i uns fruits vermells, groselles i mores.
La propera vegada faré jo mateixa la crema de llimona anglesa, perquè si esta bona aquesta, feta a casa a d'estar de vici


                 Si, si!! Fins i tot jo he quedat impresionada, senzillament ....
                                                           FANTÀSTIC!!
                     Estava boníssim!!!  La crema de llimona es força refrescant .

                                         Us animo a fer-ho!!



Comentaris